HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#162 Vicces Napok

Skatch 2012.07.08. 12:54

  Ismételten nem tudok semmi újjal előhozakodni, csak mesélni. :D
  Tegnap este mint azt sokan tudják, egy Ask For More-Dirt Not Buried közös koncert volt az ifiházban és én személy szerint baromi jól éreztem magam, annak ellenére, hogy meleg volt, izzadság szag, lökdösődő elfolyó emberek, és mérsékelten hideg volt csak sör. Az egész koncert elég furcsán alakult több szempontból is,  Gábornak először az erősítője, majd a gitárkábele szállt el, úgyhogy az utolsó előtti számnál inkább úgy döntött, hogy a közönség soraiban folytatja a koncertet, ami egy elég terjedelmes össznépi tömegverekedésbe torkollott, de szerintem vicces volt :D koncert után pár rövid perc, majd irány be a Sonic Rise Mobilba és go Paks. Pakson a Mirror clubban volt koncertünk a Sonic-kal egyből a Don Gatto után, mint utolsó zenekar. Vegyesen fogadtak minket, de a végére egykét ember megmozdult, úgyhogy minden összevetve megérte elmenni. Az oda vissza út, vagyis ahogy Gabi megfogalmazta: A Diák Retúr röhögőjegy volt a legjobb része az egész kis kiruccanásnak :D. Hatalmas élmény volt még Momókáékat "még nincs Sonic Rise pólóm" pólóba látni, amit szerintem meglepetésnek szántak nekünk :D Lényeg a lényeg, fasza estém volt tegnap. Arról nem is beszélve, hogy "alteroskám" egész este vendégem volt, ott volt a bonyhádi afm-en, és a paksi sonic rise-on, látta hogy lettem kétszersült, és szerzett nekem egy a vártnál is jobb estét, de szerintem ez fordítva is igaz. Miután Bonyhádra értünk, már csak ketten voltunk gabival, és xéni üzenete által vezetve, a Tesco mögé mentünk, ahol egy 30 fős csorda várt nem feltétlenül minket :D Az egész összkép olyan volt mint egy háborús hadszíntér a csata után. Fekvő, döglődő, nincstelen emberek csapatokba szétszéledve :D Az estének e részén nem volt jobb szórakozásom, mint faszi biciklijével körözni a csoportok körül, és egyesével felkúrni mindenkinek az agyát, akinek csak lehetett :D Asszem sikert arattam, mert egy hölgyemény, amikor odamentem megkérdezni hogy "kit tisztelhetek a hölgyben" és nyújtottam a kezem, a válasza az volt, hogy "senkit" :D Gábor és Karcsi reflexből lefordultak a csaj oldaláról, és röhögni kezdtek :D mindegy, biztos valami értékesről maradtam le. 
  Holnap még vár ránk a rockmaraton, amire ma még be kéne vásárolni, meg holnap még le kéne jutni. Valószínű lesz pár bonyhádi napijegyes, meg egykét ember aki csak úgy beugrik, de a szerdai napon kívül máskor ezt nem nagyon várom :D. Na üdv mindenkinek, találkozunk... ő valamikor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr494635820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása