HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#165 Vélemények

Skatch 2012.09.10. 17:19

 - anonim

pfff
sajnálom, Haver.
de, akkor jobb is, hogy így lett...
valószínűleg kétszínű gyökér a csaj...
majd lesz egy igazi, neked való lány, ne aggóggyá. wink

- Vivi:

nézd én amit eddig is mondtam róla, azt azért mondtam mert kurvára megértem a helyzetetdet. mert azt csináltad amit én kikával. magunkat láttam bennetek, ahogy én mentem utána, ő meg szórakozott velem, miközben másokat is fűzögetett... és pont ezért nem kellene nekem mondanom, mert én nem tudom megtenni, de szenvedek is emiatt eleget, hogy szerintem hagyd. mert ez kurvanagy köcsögség amit csinált veled. hogy közben másokat is tartott....én nem ismerem, lehet érzett irántad valamit, de szerintem javarészt szórakozott. sokkal jobbat érdemelsz nála.

- Xéni:

összefoglalólag
kicsit primitíven és furcsán jött oda jópofizni előtted mindenkihez. Ami kicsit kétszinüségre valamint fenköltségre vall. Meg akarta mutatni, hogy ő "leszar" téged és úgymond balul sült el.. mivel ezzel csak ártott neked. Mivel mindenkihez odament/ jött aki közel áll hozzád.. sőt a legközelebb talán. Engem a Dzsinás dolog lepett meg.. elvileg halálra utálják egymást gyakorlatilag nyakbaborulás meg minden volt..

ez nem lett volnaprobléma sőt ez az egész nem ha nem arra ment volna ki, hogy megmutassa, hogy köszöniszépenőnagyonjólmegvannélküled.. lehet én néztem félre a dolgot és tökre nem így akarta ezt az egészet vagy ezt mutatni de egy elég erős szerepjátéknak mondható és tudatosan tette

- Huba:

láttam bazsdmeg
én beszéltemvele kb 2 szót
meg mikor a csávójával jött
néztem iylen "are you fucking kidding me" fejjel
hogy kiez a *censored*huszár ezzel a csajjal
vagyis elöbb láttam a csávót
meg ő háttal állt
mondom jólvan megint énvagyok balfasz milyendologez
megfordul, és ő
vagyis emgfordul és ő az
akko néztem igy rá amit részleteztem
megúgy este párszor odamentem hozzá vagyis körülötte valami
meg mittudomén
de akkois fura volt egyszer bunkó aztá mikor láttahogy részegvagyok
nemvoltaz
deattólmég faszfej
milyendologez
őt meddig hülyíthette?
KÉTÉVÁ?

- Egy elfogult Anonim:

Kemény volt :d nekem leszakat a pofám.

- Nárcisz:

hát ez elég pofátlanság és gerinctelenség tőle szerintem...igazán nem tudom,hogy ez most mire volt jó neki,mert ez eléggé gyerekes módszer bármit is akar elérni és annyi lehetne benne,hogy ha nem is az,hogy nem tudom én mennyit beszéljetek,de legalább köszönhetne ha mást nem is vagy megmagyarázhatná,hogy ez mire jó neki,hogy ezt csinálja

Többit kommentbe ;) És ez az egyetlen sor, amit én írtam ebben a posztban :D





3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr14766823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naaBLEtpwn 2012.09.10. 17:35:03

Tiszta hülyén jön le amit írtam, mert nem írtad oda mit írtam előtte meg te mit írtál. Totál röhögve írtam. :c

BubbaSmith 2012.09.10. 19:29:26

Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg valakiért vagy valamiért feleslegesen, hogy az egyetlen lehetséges lépés a távozás. Nem azért, mert gyenge vagy és feladod! És főleg nem azért, mert nem próbálkoztál eléggé! Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor rá kell döbbenünk, hogy ami a miénk, végül úgyis a miénk lesz - és ami nem, az sosem lesz a miénk, nem számít hogy mennyire erősen és meddig próbálkozunk.
majd rájön de akkor késő lessz szval szard le és nyisd ki a szemed láss a dolgok mögé
süti beállítások módosítása