HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#147 18

Skatch 2012.01.08. 22:10

   Bebi ha ezt olvasod megsértődsz, de az előző faszságokat véletlen nem mentettem el, úgyhogy a címen kívül minden más :D
  Szóval ha már leültem, hogy blogolgatok egy kicsit, akkor nincs is jobb téma jelenleg, mint a hétvégém. Nem tudom hány ember jött rá a fácse segítsége nélkül, de most ünnepeltem a 18.-at. Érdekes egy hétvége volt annyi biztos. A lényeg, hogy sokan gondoltak rám és rengeteget tettek azért, hogy ez az este úgy sikerüljön ahogy, emellett pedig javarészt teljesült a kívánságom, és a legszebb ajándékot kaptam amit csak kaphattam születésnapomra. A vicces, hogy a "18." szellemét megszégyenítve nem voltam részeg hétvégén. Viszont végre először az életemben hasznát is vettem annak, hogy van személyim :D Ma elérkezett a pillanat, hogy én vittem ki a bandának a piát :D Egész este azon lovagoltam, hogy 18 vagyok, többek közt olyan szövegekkel mint: "Én vállalom értetek a felelősséget", " én ebből már kinőttem" meg persze a lebecsmérlő "kislány" megszólítások Szandika irányába :D Jó volt a hétvégém, sok minden derült ki, többek közt, hogy kinek mennyit jelentek, meg hogy faterom még mindig jól főz-e :D Nem kell neveket emlegessek amúgy köszönetnyilvánítás terén, hiszen aki olvassa, az talán az összes névvel tisztában van. No mindegy, itt érjen is véget ez a gondolatmenet, és menjen mindenki aludni :D sziasztok, Szkáccs voltam...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr143530000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pufiinyuszi 2012.01.16. 14:09:06

csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni..
MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák
süti beállítások módosítása