HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#68 Jég kor... őő jah, korcsolyázás... (Január 9)

Skatch 2010.01.09. 18:09

  mmMMMMMmmmmm Jóvolt :D életembe nem korcsolyáztam még jégen, és jégkorival :D de a kezdeti balfasszságok és a fékezés megtanulása után már egész jól ment a dolog. De akk elmondom h kábé mi is volt :D
 14:00kor lentvoltam buszmegállóban ahogy attiláékkal megbeszéltük. Nézem buszt: meg 14:10kor meg 14:15kor... Mmm asszem azt beszéltük meg h a 10-essel megyünk.. Nézem; 14:11, busz indul, nincs itt senki.. Joh akk 15-ös. 13-kor elkezdtek megjelenni az emberek, éshát azzal végre elmentünk. fél óra mulva bent szekszárdon, 10 perc alatt csarnok mögött. Megvettük a jegyet, aztán go be. bent korscolya bérlés. megvettem a korit is 2 órára  vagyishát nekem teo vette meg, me nemvolt semmi pénzem. Épphogy eltudtam kunyerászni szüleimtől kerek 600 ft-ot :S (sajnálom h ingyenélő vok -.-'). Noshát korcsolya; matyi meg attila ilyen rohadtjó piros, meg szürke, meg fekete korit kaptak, én meg ilyen buzi kéket. Csesszék meg :D akinek nincs 42-es lába, az máris lány? XD. nah, itt egy gyorstalpaló, kitapasztalva mivel másabb görkoritól... hát annyival hogy ha itt nem lenne jég, és görkorival mennénk, akkor a kerék legalább 11-es csapággyal lenne (mikroélezett, surlódásmentes - Gördeszkás tapasztalatok) és akkor se állna meg ha akarod :D nos kb ennyi a különbség... megállni rohadtnehéz, max eséssel vagy hosszú féktávval... Noshát mentek a dolgok, mindenki mindenkivel kavart kori közben. :D.. aztán volt egy rész ahol matyit furcsán löktem meg és hanyattvágódott a jégen (sry haver) mmm... ittjött az h bedurciztam az ingyenélősözésen, és kimentem. Szerencse h ottvolt régi levihaver, akivel anno csináltuk az ifis filmünket, és adott pipát.. kicsit mesélt szivleszteréről, énis enyémről:P azt bementünk... mmm nagyjábol ezután már öltözés és hazamenetel volt, de ami közben törtéént: :D Esések minden mennyiségben; mindenki esett, egyse volt aki meguszta, kivétel a pro skater lányok :D:D:D jégtáncosok -.-'. akkoor.. Lili és Attila egész jól összebarátkoztak :P már annyira, hogy hazafelé egymás mellett ültek...:) akkoorrrr... mi volt még :D mindenki látta az uj séróm, és azthiszem sikert aratott :D kivétel Lili, az emo :D az ő véleményét nemtom XD mer játszott mindenfélét :D az elején nagyon ellenezte, aztán meg aztmondta h csak irigykedik h nem ő nem festetheti be :P hát Lili... Alsóközéposztály rulez. :PPP nos egyelőre ennyi, és  nemsokára jönnek a képek külön bejegyzésben :D csak nincs időm kivárni amig átküldözgetitek :D csáó

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr181659535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltmindennév:D 2010.01.09. 18:51:36

Nah egész jó lett :D Mondjuk még faszább lenne ha ismernétek a "ne haragudj haver hülye voltam" szavakat. :D nah METAL!

daemon.B · http://daemonb.inda.hu 2010.01.09. 19:29:57

"megállni rohadtnehéz, max eséssel vagy hosszú féktávval..."

megcáfolnám :P

40 cm-r alatt meglehet állni bármilyen gyorsan is mész :D ezt a taktikát a proskaterek elfelejtették megmutatni :D
nah de majd legközelebb ÉN! :D

foglaltazAve 2010.01.09. 22:14:57

ismerem attila csak nem ebben a formában:D

bogyó.T 2010.02.02. 10:47:30

Dávid megtanítottuk. Arról már nem mi tehetünk h utána is esett összevissza:D
süti beállítások módosítása