HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#183 Az első BKV-zásom

Skatch 2013.12.07. 13:19

   Sziasztok!
Ez a sztori nem mostanában történt, de azóta akárhányszor elmesélem mindig értékelik az emberek, hogy milyen balfasz voltam, úgyhogy gondoltam most ezt leírom :D

  Történt egyszer, hogy Augusztus 6 és 8 között elmentem Budapestre, hogy elkezdjem a biztosítós karrieremet egy start-tréninggel. Gondoltam, ha már itt vagyok, összekötöm a hasznosat a jóval, és meglátogatom az egyik régi nagyon kedves ismerősömet Kajati Mercédeszt (PuDiNg), úgyhogy le is beszéltem vele, hogy 7-én délután találkozunk. De hát a tréning fent volt az Aquincum környékén, Merci pedig Péterin lakik, és ez a kettő nincs közel egymáshoz, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy ő bejön az Árpád hídhoz, és én meg oda utazom tömegközlekedve. Itt kezdődnek a gondok, ugyanis én még soha nem tettem ilyet :D

   Megkérdeztem több körülöttem lévő emberkét is a hotelban, hogy hogyan is történik ez a BKV dolog, de hát egyikük sem volt túlságosan fővárosi, úgyhogy csak halvány sejtések, kopott emlékek voltak. Összesítve a következőket mondták: "Figyelj haver, veszel egy vonaljegyet 300 forint, felszállsz a buszra, kilyukasztod, vagy ha újfajta akkor rányom egy dátumot azt heló". NA VÁRJÁ. Mi az a vonaljegy, vagy azt hogy kell??? Megtudtam, hogy majdnem mindenhol lehet venni, úgyhogy vettem a hotel recepción, majd elindultam egy közeli buszmegállóhoz, és asszem a 34-es buszra várva megkérdeztem még egyszer egy ott álló nénit, hogy hogy kell. "Aranyoskám, felszállsz, kilyukasztod a jegyed, és kész." Hogy kell lyukasztani? "Hát van ilyen dobozka a korlátokon, abba belenyomod és kilyukasztod." Oké. Megjött a busz, fel szálltam, odamentem egy lyukasztó aparátushoz, majd beletettem a jegyemet, és vártam hogy megtörténjen a csoda. Nem történt semmi :S. Kivettem, betettem, ismételten nem történt semmit - egy régi Ikarus busz volt - aztán megfordítottam és betettem úgy, hátha majd úgy beválik. Hát így sem vált be. A néni mellettem megszólalt: "Aranyoskám, próbáljon ki egy másikat, nem mindegyik szokott jó lenni, ha meg nem lyukasztja ki, az az ő bajuk." Jó, átmentem egy másikhoz, ugyanezeket a mozdulatokat ott is megtettem, és nem volt jó (milyen meglepő). Majd a néni felállt és odajött - na hadd segítsek. Megfogta a jegyet, beletette a lyukasztóba. MEGFOGOTT RAJTA EGY KART, ÉS LEHÚZTA. Jaaaaaaaa. Hát ezt nekem senki sem mondta :D nembaj, már ki volt lyukasztva végre a jegyem, úgyhogy érvényesen utaztam :D

Majd hazafelé...
   Várok az Árpád hídnál a buszra, megjön, felszállok. Sötét volt már, és tele volt a busz pösti nyekenyókákkal. Én nagy bátran odaléptem a lyukasztóhoz, hogy alkalmazom a frissen szerzett tudásomat, és belenyomtam az újonnan vett vonaljegyemet a lyukasztóba. Láttam hogy ez új fajta, de nem ijedtem meg. Belenyomtam, és kerestem egy lehetőséget, amivel aktiválni tudom a műveletet, erre mielőtt bármit csinálhattam volna a gép pittyent egyet, és piros színű lett. Mondom magamban: "biztos rosszul tettem be, vagy valami." Megpróbálom mégegyszer - akkor már elkezdett figyelni a buszon lévő kb. 30 ember - de akkor is csak csipogott, és piros lett. Hát én ezt nemértem, megpróbálom harmadjára is, majd miután ugyanez történt, megfordítottam a jegyet, és megpróbáltam úgy is párszor, de semmi változás - páran elkezdtek röhögni - aztán átmentem egy másik kütyühöz és ott hasonló mozdulatokat végeztem, mire mellettem egy úriember megszólalt: "Haver, szerintem az már jó lesz." Ránéztem a jegyemre, és szerepelt rajta körülbelül 15 dátum. Akkor rájöttem, hogy a piros szín, és a pittyenés azt jelentette, hogy rányomta a dátumot. Felmértem a helyzetem szerencsétlenségét és a további utat úgy próbáltam megtenni, hogy a lehető legkevésbé legyek az emberek látókörében :D. Hazaérve elmeséltem ezt jópár embernek, akik kinevettek örökre :D

The end

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr45680121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása