HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#177 Sonic hétvége.

Skatch 2013.10.13. 16:23

  Sziasztok
Rég írtam a blogba, de szerintem minden posztomat kezdhetném így :D A hétvégén a zenekarommal, a Sonic Rise-al koncerteztünk, pénteken, és szombaton is, és elég fasza hétvégém volt. No, most ezt írnám le ;)
  Péntek, dél után fél 2. Elugrottam Acélos Balázs úrhoz még szekszárdon, hogy elhozzak egy csomag matricát, majd az 1es dombóvári busszal hazatévedtem. Háromnegyed 2 körül hazaértem, nemsokkal később Gabi is betoppant. Beraktuk a ládám, meg a cuccaimat, aztán kb elkezdtem készülődni, mászkáltam itthon kapkodva kerekbe, villámgyors hajmosás, meg öltözködés, telepakoltam a táskám mindenféle fölösleges ruhával amit hétvégén persze egyáltalán nem használtam, közben még betoppant faterom haverja, meg anyám, meg mindenki, és tiszta zsúfolat volt itthon. Fél 3 körül leléphettünk, nem emlékszem már pontosan :D és elindultunk az 1es iskolába, felszedni Gabi kölkeit. Ahogy ott mászkáltam az iskolába, meg kellett birkóznom az alsós kisgyerekek égető végigmérő tekintetével :D 3 körül indulhattunk el Bonyhádról Zombára, ahol kiraktuk a gyerekeket, belogisztizáltuk a cuccainkat és 2en elindultunk egy gyors próbateremlátogatás beiktatásával.
  Út közben átugrottunk még Szedresre, Gegéjékhez, elhozni a dobcuccait stb, meginni egy kávét meg beszélgetni egyet Opranénivel, aztán pár jókívánság után elindultunk a balatonra :D 
  Gabival egy hagyomány lassan, hogy amikor ketten megyünk, egy idő után elkezdünk filozofálni, meg érthetetlen, tőlünk sokkal hatalmasabb dolgokról beszélgetni. Hát most sem volt másképp. Út közben eleredt az eső, pont mire az úticélunkhoz értünk volna
  Az estét Balatonalmádiban kezdtük. Szakadt az eső, semmit nem láttunk, de ahogy beértünk a városba, láttunk egy helyet, ami valami Rockkocsma szerű névre hallgatott. 7 óra lehetett, bementünk és fogadott minket egy orosz rokonokkal rendelkező hölgy, aki közölte hogy itt is lesz buli, de ez nem az a hely, amit mi keresünk, majd elkérte az elérhetőségünket, hogy azért jöjjünk majd oda is zenélni :D
 Tovább haladtunk a Postát keresve, mivel az este helyszíne valami ahhoz közeli helyen volt. Keresgéltünk a szakadó esőben, de 2 méterre se láttunk el, úgyhogy kb negyed óra alatt megtaláltuk a helyünket; a Méj'víz nevű klubbot (igenpontosjévelírtákőkis). A helyről tudni kell, hogy elég mélyen helyezkedik el, a környezetéhez képest, és már előfordult, hogy egy nagy esőnél befolyt a víz. Odaértünk, beköszöntünk, lepacsiztam a HangmanJack-es barátainkkal, akiktől még egy pólót is vettem ;) Behozogattuk a cuccainkat, felraktuk, és vártunk egy keveset, mire elkezdődtek a koncertek.
  Az első banda egy elég érdekes zenekar volt, Less Than Zero névre hallgattak, és olyasmi zenét játszottak mint a Téveszme. A gitáros kurvajó akkordokat használt, a basszeros meg hasonlított a sógoromra :D úgyhogy nekem tetszettek, koncertjük után megkédreztem hogy ismerik e a Téveszmét, és mondták hogy már játszottak velük párszor. Éreztem... :D 
  Az utánuk lévő banda az AZEN volt, Várpalotai barátaink tele formyfalmilyformyfriends-ekkel, meg húzós saját hardcore művekkel. Előző alkalommal Várpalotán játszottunk velük, ahol Faszi is felünk volt, és akkor eléggé részegen álltak már a színpadra :D A mostani koncertjük nekem nagyon tetszett, szerintem mindent meg tudtak csinálni amit az este engedett, és jó formájukat hozták. 
  Utánuk jöttünk mi. Beálltunk, lenyomtuk a koncertet, az embereknek tetszett, én nagyon jól éreztem magam, annak ellenére, hogy az egész este folyamán a zenekaroknak nagyon nem jutott közönség, szinte végig egymásnak játszottunk :D
  Minket a HangmanJack követett, akiket már régóta ismerünk, és jó viszonyt ápolunk a srácokkal. Az első Overloadon is felléptek, és jó élményekkel gazdagodtak Bonyhádon. Erős volt a zenéjük, hozták a formájukat, megintcsak jó bulit adtak :)
  Az este záró akkordja egy punkzenekar volt, egy hihetetlen gyors és pontos dobossal :D Érdekes zenét játszottak, bár nekem, annyira nem tetszett, viszont valahonnan előbukkant egy pár arc, akik egész koncert alatt pogóztak, de megállás nélkül úgy, mintha az áram rángatná őket :D Érdekes volt
  A koncertek után összepakoltunk iszogattunk meg beszélgettünk még kicsit majd elbúcsúztunk a Hangman és az N tagjaitól, és elindultunk a holnapi napunk állomásához, a főfaluba, Budapestre.
  A kocsiban odafele már 3an voltunk, gabigegeén. Ránkszállt az éjszaka, már nem esett, viszont a kocsinak a hangja annyira elálmosított, hogy a következő kép Budapest fényei voltak, illetve Gegéjék lakása, ahol az este aludtunk. Írtó csöndben felpakoltunk a társasház emeletére, az uccsó ajtóhoz, és beléptünk. Bent szintén csöndben szép lassan lefeküdtünk aludni, Gabi még megbontott egy sört amit megkívánt, Gege meg Emese még sugdolóztak, én meg lassan elaludtam. 

  Reggel arra keltem, hogy Gabi megdobott egy hálózsákkal :D Gegéjék már fentvoltak. Nekiálltunk reggelizni, kolbászos kifli, dobozos tej. :D Gegéjék lakása egy aránylag nyugis helyen van, XV. kerület, Rákospalota, egy kellemes kis új ikerház, egy kicsi, de komfortos lakás. Az ablakba kitettem száradni az előző este összeizzadt pólómat, meg lecseréltem a rajtam lévő ruhákat. Rövidgatya, póló, sapka, be gabi kocsijába, és irány Gabival 2en a déli budapesti körutunk. 
  Elég hangulatos volt, szombat dél körül Budapesten kocsikázni. Én mindig máshogy állok a főfaluhoz mint másik városokhoz, ha itt utazunk, mindig mindent megnézek, kérdezgetek, hogy ez mi, hol vagyunk, hányadik kerület, ez e az az izé amit már láttam, stb. Hihetetlen szar a tájékozódási képességem, és ezzel próbálom fejleszteni. Még mindig elvesznék ott fent, de legalább már vannak ismerős helyek. A napunk első állomása egy hangszerüzlet volt, a Musicroll hangszerüzlet. Ide húrért ugrottunk be, meg mert ismertük az ottani emberkéket. Amíg Gabiék beszélgettek, én beélesítettem egy 5húros 189 000 forintba kerülő Warwick basszusgitárt, amit egy prémium motyón használtam, és hihetetlen faszán szólt. Már régóta szeretnék egy 5húros basszert, de most eldöntöttem, hogy lesz is! A hangszerüzletből elköszöntünk, majd haladtunk tovább. Beugrottunk a Budaörsi Tesco-ba, és vettünk egykét dolgot (ásványvízsörásványvízsörsörsörkajasör és levikének szülinapi ajándék :) ) majd elmentünk Kurtács András, a Sublime Pickups gyártójának az otthonába, ahol meg lettünk vendégelve egy ebédre. Ott beszélgettünk kicsit, kávéztunk, cigiztünk, majd elindultunk már Andrást felszedve oda, amiért valójában elindultunk ma a városba császkálni, mégpedig hogy összepattintsuk Gábor új gitárját. Ha jól emlékszel, egy Standard Squier Stratocaster gitár, ami a belekerült zöld Sublime hangszedőktől irtó betegen nézett ki :D. A szervízre András gazdagréti műhelyében került sor, ahol zenélgettünk, beszélgettünk, sőt még az én gitárom is kapott egy Sublime hangszedőt, mivel az elöregedett húrok, és a Jeti hangszedő által alkotott páros krízishelyzetet idézett elő, amit András kötelességének érzett megoldani. A szerviz után hazadobtuk Andrást, majd elmentünk az esténk, és a hétvégénk utolsó állomásához, a XI kerületben lévő Fehérváry út egyik zugában elhelyezkedő Zúzda Rockert nevű klubba. Hátraálltunk, bepakoltunk, szemügyre vettük a helyet, és nekivágtunk az estének. Szépen sorra érkeztek meg a zenekarok, a Rebellesek, az elöttük lévő két banda, stb...
  Az este első zenekara egy léggé megosztó társaság volt. A zenész részleg tökéletes volt egykét dolgot leszámítva, de az énekes munkája, és a személye annyira elvitte negatív irányba az amúgy általunk Tankcsapda-Ossiancore-nak elkeresztelt zenét játszó zenekar produkcióját, hogy jópáran nem tudtuk hallgatni, kellemetlen volt jópár ponton. hihetetlen jó kis szólók voltak, és a basszusgitáros vokálozása szerintünk önmagában megállta volna a helyét, de az énekes lerontotta. Arról nem is beszélve, hogy az énekesnek egy annyira arrogáns nagyképű megjelenése, arckifejezése, és VISELKEDÉSE volt mindenkivel, de leginkább a hangosítóval szemben, hogy sikerült megutáltatnia magát velem. Ez a zenekar este még egy koncertet adott a Dürer kertben, amit ugyancsak nem értek.
  Az estét egy olyan bagázs fojtatta, akikhez valamiért negatívan álltunk hozzá, de pozitívan kellett csalódnunk. Erős, pontos, határozott zenéjük volt, ami javarészt a HC vonásokat hordozott magában, de amikor végképp megtetszett a banda, az az a pont volt, amikor eljátszották a Psy - Gangam style feldolgozásukat, ami mellesleg zseniális volt. A koncertjük után még értekeztünk párat a társasággal, és a jövőben fogunk velük még kooperálni.
  Őket követték a Rebellesek, akik ugyancsak egy fasza koncertet adtak, és nagyon büszkék voltunk rájuk. Faszán szóltak, nem hibáztak, minden kerek volt, le a kalappal.
  Utánuk mi jöttünk. Hál'isten addigra már megérkezett pár emberke, és koncert közben a Dirtysek is betévedtek. Valamiért a koncert előtt rosszullét jött rám, hányingerem lett, de már muszáj volt színpadra állni. Ittam vizet, de ez még jobban felforgatta a gyomrom. Aztán úgy döntöttem nem iszok/veszek be semmit, csak hát ugye koncerten ugrálni kellett meg pörögni, meg hozni a formánkat, ami meg mégjobban felrázott belül, úgyhogy egész koncerten azon voltam, hogy megtaláljam az arany középutat; még ne hányjam el magam, de pörögjek már úgy, ahogy eddig szoktam, és mindeközben ez a keresgélés ne látszódjon meg rajtam :D Voltak jópáran a koncertünkön, és jók voltak a visszhangok is. Koncert közben Betoppant Kurtács András úr és a Párja, aki odadobott nekem egy Sublime pólót, most is abban vagyok :)
  Utánunk jött az este fő fellépője, a Cadaveres, akikből kb 5 percet láttam, mivel azzal töltöttem az időmet, hogy kifújjam magam kicsit, úgyhogy róluk nagyon nem tudok mit mondani. Az új albumukról játszogattak előzetesbe 1-2 számot. Szerintem más, meg jobb, mint az eddigi anyagaik. 
  Cadaveres után jött a Septic pain, és a Dirty Dawn. Őket sajna már csak a terem végében ücsörögve bírtam végignézni/hallgatni, de megtettem! :D És jó volt, a Spetci előjött új számokkal is, és a fasza hangosítás még súlyosabbá tette a zenekart, a Dirty Dawnosok, pedig ismét elmebetegek voltak, és lebontották a színpadot! :D
  It az estét záró zenekar a Hornet volt, ami nekem nagyon nem tetszett, viszont valamiért érdekes, szimpatizáló érzéseket váltott ki belőlem. Ezeket inkább nem írom le.
  Az utolsó koncert közben valamikor lelépett Gabi meg Marci, hogy hazadobják Gegét, ez valamiért több mint fél óráig tartott :D Addig a helyen véget ért a koncert, és a Dirty-sekkel beszélgettünk még, amíg megjöttek Gabiék. Marci, Gabi meg én utaztunk haza, és realizáltam, hogy véget ért a hétvégém :) Hazafele iszonyat köd volt, az utat elválasztó szaggatott vonalakból (nincsjogsimnemtomhogyhívják) egyszerre másfelet, vagy épp csak 1et láttunk, ami elég húzós volt még 50es sebességnél is. Hálisten épségben hazaértünk, de az út nagy részét átaludtam, Szekszárd előtt ébredtem fel valamikor, és beszélgettünk még Gabival a kocsiban, amig Marcika aludt. Azért írtam, hogy sajnos, mivel reggel 6ra értem be Bonyhádra, és ilyenkor, ilyen időjárási viszonyok mellett vezetni eszméletlen megterhelő, és nagyon tud segíteni ha a sofőrhöz beszélnek, vagy beszélgetnek vele, segíti hogy ébren maradjon, dehát ez valahogy Érdtől Szekszárdig a részemről elmaradt. A lényeg, hogy épségben hazaértünk, tele emlékekkel, meg 2 olyan nappal, ami hatalmas élmény volt, és ami csak még egy indok, hogy miért jó ezekkel az emberkékkel, a barátaimmal zenélni, és ilyen helyekre járogatni, ilyen embereket megismerni és velük együtt csinálni azt amit szeretünk. Köszönöm :)
Sziasztok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr655488344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása