HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#170

Skatch 2013.01.29. 00:17

    Manapság... 
Hmm faszér kezdem minden posztom úgy, hogy manapság. Lényegtelen. Helyzet az, hogy 1részt bekockultam, másrészt bezavarodtam. Az első részt hagyjuk is, a második inkább lényeg. 
  Hiányérzetem támadt. Olyasmit keresek, amit eddig máshonnan kaptam meg, de most nem jut belőle. Pedig fontos lenne, hogy legyen. 
  Lényegtelen, mielőtt megint belemásznék itt a bölcseleti részekbe, közölném, hogy túl vagyunk az év első koncertjén, megjelent fizikai formátumban is az EP-nk, és előttünk áll egy elég emlékezetesnek ígérkező nyár.


Gyáh, nem megy ez így, bekéne ehhez rúgni. Nemsokára vagyok, keresek valami szittyót.  (2013 jan. 28. 10:54)

...

(2012 Jan 29 00:14) Szóval találtam valami lőrét, ami két hete áll a szobám sarkában, persze kólával, felöntöttem egy kis szódával, aztán megpróbáltam meginni. Hát, fele sikerült. Lényegtelen, valahogy még mindig úgy érzem, hogy nem szállt meg az ihlet. Hát, majd legközelebb, de azért igyekeztem :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''D


UI.: Jóreggelt Ódzsé :D 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr865050224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása