HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#64 Az én szerelmem (December 28-29)

Skatch 2009.12.30. 10:11

  Ez a két várva várt nap. Éshát nemhiába volt annyira várva. És sztem épp itt az ideje, hogy elmeséljem az egész történetünket, a kezdetektől a tengapig... 
 Ha jól emléxem 2009 február 14-én beszéltünk először. Egy társkereső oldalon találkoztunk, éséhát utána jött egyböl msn is (szokás szerint). Beszélgettünk... Rengeteget... éshát egy idő után rájöttünk, hogy elég jól kijövünk egymással. Nekem megtetszett Merci személyisége, és sztem forditva is igyvolt. Engem nem nagyon érdekelt a távolság (kb 250 kilóméter) mert hát ekkor már szerettem őt. Mercinek több esze volt is mondta, hogy köztünk kb semmi se lehet. Éshát ezután nekem elment az egésztől is a kedvem, és kb 2-3 hónapig nem beszélgettünk. Azután kb júliusban kezdtünk újra beszélgetni. Pusztán baráti alapon... újra...
 Éshát Augusztusban elérkezett az egyik emlékezetes napunk, az a bizonyos Augusztus 8-a. Az első személyes találkozás. Érdekes volt. Merci kb 6-7 centivel volt magasabb nálam. Már aznap kézen fogva mászkáltunk Balatonföldváron, annak ellenére, hogy még mindig csak barátok voltunk. A padon se történt sok komoly dolog, de ennek ellenére barátok olyat nem csinálnak ami mi ott. Éshát itt véget is ért kb a nap mercivel töltött része. Volt egy előnyös debütálásom a családjánál, éshát ezután lekéstem a buszt is mint azt jópáran tudjátok. Nah mindegy ez volt 8. hó 8-a. Ezután már csak a következő találkozást vártuk, éshát 11 nap hián 6 hónap múlva sikerült. Aki ügyesen számolt, vagy egyszerüen csak hallotta a sztorit, December 28-a volt ez a nap. Csodálatos volt. Elvárás fölött sikerült a nap, már csak azért is, mert az eredeti 10 órai odaérés, és 8 órakori hazaindulás helyett, 10 órai odaérés, és másnap hazamenés volt, szóval ottaludtam. Nem kell rosszra gondolni, külön szobában voltam, az emeleten, de ennek ellenére jól sikerült az este, és a kelés sem volt akármilyen :). Életem eddigi legjobb élménye volt, és hogyha aztmondom hogy életem, akkor 16 évre gondolok. Szeretem Mercit, és az a két nap mindent megváltoztatott. Tudtam, hogy ez lesz, de azt nem, hogy ennyire jól fog sikerülni. És valószinüleg Merci néha le tud jönni, 2-3 napra, szóval hamarosan lehet hogy bemutatom az itteni barátaimnak. :) Számítsatok arra, hogy nemsokára beállitok hozzátok, kézenfogva, egy nálam kb 1-2 centivel magasabb lánnyal :). Nah, ennyi lenne. Sziasztok. 
          

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr671632070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daemon.B · http://daemonb.inda.hu 2009.12.30. 11:45:05

fenébe :D
jön a konkurencia xD
pedig azthittem énvagyok neked az egyetlen Márk :'(

xDDDDDDdd

foglaltazAve 2009.12.30. 13:41:20

hmhm előszöris nagybetű hamár róla beszélsz:D és mindenki várná h másodszor de nincs:D nemtudok mit mondani majd szépen bemutatkozok...:D

Skatch 2009.12.30. 14:14:38

@daemon.B: bocs dávid :$ nem igy kellett volna közölnöm :$ deh, én már rég nem téged szeretlek :$... -.- Uff ez enyhén homoerotikusra sikerült XD

bogyó.T 2009.12.30. 14:35:46

Na de fiúk:D Szépen viselkedni:D
Még megilyesztitek Mercit,h mekkora vadbarmok laknak Bonyhádon..bár,ha belegondolunk nem áll messze az igazságtól...De asszem még embert nem ettek^^:D

foglaltazAve 2009.12.30. 14:59:43

jössz te még hozzám Teo...:D

P u D i N g™ (törölt) 2009.12.30. 16:00:17

Majd arrais rákerül a sor hogy bemutatkozzatok nekem/bemutatkozzak nektek;) Jah és Teo ömm..lehet kicsit megijedtem..xDDD de én csak az érzéseimnek hiszek:$ Szeretlek Márk(L):$:)

foglaltmindennév:D 2009.12.30. 18:27:27

engem Márk horkolása ami megijesztene. Is igen Teo pontos j a "megijesztene". Muhahahaha :D

Skatch 2009.12.30. 19:16:33

... Az 'és'-t meg é-vel szokás irni, nem i-vel :D

bogyó.T 2009.12.30. 19:47:46

Ez ciki Attila:D
Merci te meg csak ne félj,pár hónap kungfu után remekül meg tudod magad védeni.:D
Matyi,de még mennyit fogok hozzád menni:D^^(L) nebánts nagyon..:D

foglaltmindennév:D 2009.12.31. 13:49:59

Teo a "ne bánts" külön van. Mellesleg Márk a Tesó Kódex szerint egy Tesó soha nem javítja ki egy másik Tesó helyesírását!!!

Skatch 2009.12.31. 14:01:55

:$ és akkor mivan ha egy teso megszegi a tesokodex vmelyik szabáját?

foglaltmindennév:D 2009.12.31. 14:03:52

Pénzbírság vagy kitagadás azt hiszem várj utána olvasok.
süti beállítások módosítása