HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#92 Locsoláás :D

Skatch 2010.04.05. 17:59

  Eljött ez a nap is. A húsvéti locsolkodás :D jee... Namost azt meg kell jegyezzem, hogy ez ugyebár egyházi ünnep, de ma megtudtam, hogy ez egy csángó szokás, amit a svábok nem ismernek. Namost azt is megkell jegyezzem hogy sváb vagyok :D. Na jó nem szaporitom a szót, amugyis alkotói krízisben vagyok, máson jár az eszem egész nap :)
  ... Már a "vihar elötti csend" is élvezhető volt. Egyik háznál már tegnap este megkínáltak minket whisky-vel, de nem nagyon akartuk elfogadni, nem este akartunk berugni... "maj' jövünk reggel...." 
  Reggel (Innentöl a mikinél Mekkike-szal ja) tehát reggel 5.30 kor kelés, go Matyesz.Sníder mint kiderült elaludt mindegy ö is odaért.Fel éjjelnappali aztán Zita-nem nyitnak ajtót, igy hát utunk elvezetett Tejóhoz.Anyukája kómás fejjel kijön, megkérdeztük mehet-e ágybaszóda.Bemegyünk Tejo bejelenti h nyugi ébreen vagyook,Matyi monnya h ne védd magad takaroval mer csak vizes lesz. csurr.felül tarkocsurr.matyi szerelmes levele elázott:(.

Már akarunk kimenni mikor megkérdezik h elfogadunk-e valamit,mire snider ugrott is vissza.Sajna csak viszkivel szolgáltak ki de sebaj. Go tovább, Attila, meg Potyi felszedés,nekem még kis pálinka adag, go megin zita, megin nem nyitnak ajtot.Ifiparkban csatlakozik Srott meg Tomi.Evelin beteg volt, alkohollal se szolgált,ugyhogy maradta reggeli, Emma néni nem nyitott ajtot.Aztán Betti, csurr csurr szoda fénykép.

-Kértek valamit?-Nem köszönjük. -Pálinkát?-NAjó egye fene.:Dhát valami Kalocsai volt elfelejtettem a nevét ütött de még nem éreztük második után se.Audrey következö állomás , nekem kicsit ugy tünt mitha nem akarna meglocsolódni,de lehet csak én hiszem így?.Pálinka , boros ,ser.Ódri apja jofej volt egy 40 percet elbeszélgettünk vele metálrol, meg ugy mindenröl. Aztán go , fél ora várás Potyira mer cipöt huzXD, és elkezdett ütni az alkohol...Éneklés Esszterékig nem nyitottak kaput, akk go rékáékig , uszik a ház ,Fütyi, boros:D.Kész ez sok lesz , Éneklés Járda közepén hugyozás, Ifiben hugyozás.Zita végre otthol volt:D spriccc csak h szokja az angol idöjárást,és akk itt idézek:"Egyik háznál már tegnap este megkínáltak minket whisky-vel, de nem nagyon akartuk elfogadni, nem este akartunk berugni... "maj' jövünk reggel...."  mostmár elfogadtuk és már dél is volt:Dlassan hazafele, Attila meg Potyi adott még Tyejonak.KB ennyi.Többi nemjut eszembe, ami utána volt az meg senkit nem érdekel:D

Tehetségem megvan a blogiráshoz mint fentláthato,

                              Mekk voltam.

                                                       szevasztok,sokat isztok bebasztok:D

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr991896758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skatch 2010.04.05. 19:00:03

"A bikali hovahányó" volt az :D amugy gábor... kurvaszarul irtad le XD

Tomeesz 2010.04.05. 19:25:32

Ja télleg ezt Gábor írta. Nem értettem miért lett ilyen szar xD

bogyó.T 2010.04.05. 20:36:18

Hozzátenném h délben olyan részegek voltak már,hogy az egyenesen járás is problémás volt egyiknél-másiknál:D
Ja,meg hogy az ágyam elázott,és haragszom.:D

KisKalauz 2010.04.05. 22:13:30

a híresneves locsolás, amitől Tomika olyan jókedvű üzeneteket írkált nekem MSN-en.. xD grat, fiúk... :D
gabi, lehet ezt még csiszolni, de én büszke vagyok rád. =)

foglaltmindennév:D 2010.04.06. 15:06:16

Bazdmeg itt még tök józan volt mindenki most nézem xD

foglaltazAve 2010.04.06. 17:38:33

judit 1 szerencséd h nemvagy bonyhádközelben ilyenkor..:Dteis áztál volna:D

Cica:P 2010.04.06. 22:08:05

ilyenkor tudok örülni annak hogy nem voltam itthon:D:D
ja és Attilaaa:Dnyerteeeeem:P

foglaltazAve 2010.04.07. 06:47:41

te is kibírta...:Dmég élvezte is:D

bogyó.T 2010.04.07. 14:11:02

Maradjunk annyiban,hogy túléltem...:D
Élvezni nem igazán élveztem.

Cica:P 2010.04.07. 22:18:58

hmm de ha meglocsoltok megfázok nme tudok tárasasozni és gyöngyöt fűzni hihh

Mekk 2010.04.09. 15:35:41

@bogyó.T: de még sikitottál is annyira élvezted:D
@foglaltmindennév:D: mér, mi tett volna be? a süti evelinéknél?

foglaltmindennév:D 2010.04.09. 22:41:36

@Mekk: miért áldott meg az élet téged kezekkel:D
süti beállítások módosítása