HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#173 Jövőkép

Skatch 2013.05.20. 22:10

  Na mi van akkor, hogyha Márkó túl sokat gondolkodott egész nap, és még be is iszigált kicsit? Íííígy van, akkor blogol.
  Üdv ismét mindenkinek. Ma este arról fogok mesélgetni, hogy mi áll még előttem és ezekhez milyen érzések társulnak. Elöttem áll pl egy csodaszép nyárnyitó koncert. Ha minden igaz, 2szer is színpadon fogok állni, (illetve egyszer ülni) és ha minden összejön akkor nem cseszi szét a bulit az eső. Örülnék neki, mivel tavaly az AFM-mel nem volt szerencsénk, és egy mély seb lett ettől bennem, amit csak az esőtől a reggel 6ig terjedő idő tudott csak IDEIGLENESEN elfeledtetni :D Nemrégiben volt a fészes beszavazás, én meg azon kaptam magam, hogy órákat ülök a gép előtt és figyelem azt a kurva szavazást, hogy hogy áll, hogy biztos hogy bekerüljünk. Hmm. Itt pszichológiailag azért eldőlt bennem valami :D Mindegy. A lényeg hogy játszunk, méghozzá az este lehető legjobb időpontjában, és nagyondenagyon megrakjuk azt a bulit. Jobban ráparáztam az egészre már most, mint amennyire bármelyik eddigi bulinkra ráparáztam volna. Pedig nem szoktam ilyet. Na midnegy.
  Előttünk áll még egy szerintem pazar nyár. Tele lesz koncertekkel hálisten', megint eljutunk egy csomó helyre, fesztiválra, megismerhetek egy csomó embert és az összekapart élményekről nem is beszélek inkább. Summázva a dolgot, reménykedve állok az egész dolog elé.
  Asszem' más mondanivalóm már nem is maradt azon kívül, hogy holnap - remélem - fordulópont érkezik az életembe. Találkozok valakivel, akivel talán.... Úgyhogy remélem a jövőben lesz miről sűrűbben írni. Sziasztok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr75309053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása