HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

# 105 Tessék állásfoglalni

Skatch 2010.06.17. 13:48

 "Tisztelt .....(tökmind1)

azzal a kéréssel fordulok a t.területi bizottsághoz, hogy családi problémák ügyében állásfoglalni szíveskedjenek.
1962ben nősültem.
 Özvegyasszonyt vettem feleségül, akinek volt egy felnőtt lánya. 
apám gyakran ellátogatott hozzánk, aminek az lett a vége, hogy feleségül vette a mostoha lányomat. 
ezekután természetesen  a mostohalányom lett a mostoha anyám. az apám pedig a vejem.
apám feleségének illetőleg a mostohalányomnak, aki egyben az anyám, született 1 ksifia, 
akinek ezek szerint a mostohatestvére vagyok, mivel a mostohalányom anyjának vagyok a férje és így a feleségem lett
 a nagyanyám. 
Időközben azonban a feleségemnek is született gyermekem aki apámnak a sógora lett, 
nekem oedig anaybátyám egyszemélyben mert a ha a mostohaanyám testvére a fiam, akkor magamnak az öregapja vagyok.
 
Kérem megítélni jár-e családi pótlék a gyermekemnek, illetőleg a nagybátyámnak?"

Forrás: Attila

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr572088951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica:P 2010.06.20. 22:56:30

jesszumpepi jézus isten
ez nekem negyed üráig tartott mire kibogoztam xD :D
süti beállítások módosítása