HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#106 Még mindig nincs...

Skatch 2010.06.18. 23:48

   Azthiszem egy gitárosnak, de nemcsak neki hanem egy zenésznek is, a legfontosabb a hangszere, és hamár ilyen fontos, általában nevet is szoktak adni neki. Én pedig már fél éve azon töprengek, hogy milegyen a neve, mert még mindig nincs neki. Pedig szegénykém már elég meggyötört - nemcsoda, az én tulajdonom - de még nemtudtam eldönteni, hogy nevezzem el. Az, hogy egy lányról nevezzem el, az már unalmas, és már 2x lejátszottam ezt mással. Ettől sokkal nemesebb, és felemelőbb nevet szeretnék neki adni, Olyat, ami évek múlva is emlékeztet rá, hogy mért pont így neveztem el, de ahogy így töprengek, egyre inkább kezd kialakulni bennem egy név, csak még nem vagyok benne biztos :) lehet egy hét múlva megkérditek rávágom a választ, de egyenlőre mégcsak tervben van. Nah, csak ennyit akartam megosztani veletek. Sziasztok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr582092762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hosi 2010.06.21. 21:40:43

hát szerintem nevezd Hosinak,ez a név emlékeztetni fog 5 év múlva a kínokra és örömökre egyaránt!:D

hosi 2010.06.23. 21:18:16

ne tagad h nem élvezted amikor kínoztalak!(volt mikor röhögtélxDD,most vagy kínodba má vagy én nem tudom de röhögtél) meg volt egy pár faszság amin röhögtél nem keveset szval ne szojjá be:D
süti beállítások módosítása