HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#160 Úti naplók 4. DoNbóvár, Szekszárd

Skatch 2012.05.20. 16:00

  Sziasztok. Nemrég kezdtem el a hetem utolsó, legnyugisabb, de így sem unalmas napját, és szorítok egy kis időt arra, hogy összefoglaljam a hétvégémet. Mivel a java koncertekből állt ezért a legjobb erre az Úti napló-s bejegyzés.

Dombóvár. 
  Péntek délu. 4 óra. Letudtuk a Polipos próbát, Somika pedig hazament, hogy egyen és elkészüljön, hiszen ő is jön velünk. 5 óra. Gabi megjött, beszálltunk a kocsiba, és egy rövid Spar-os kitérő után elindultunk az uticél felé. körülbelül 1 órára rá megérkeztünk, és kipakoltuk a cuccokat. A hely egy sportcsarnok volt, egy hatalmas színpaddal, amit jól ki lehetett használni. Kevés ember vonaglott még az előttünk lévő zenekarra, de amíg ők játszottak, addig én kihasználtam az időt, hogy ismerkedjek. Így megismerkedtem egykét dombóvári arccal, mint pl Mogyival, avagy ismertebb nevén a legendás Jézus Muffinnal, és megpróbáltam inkább több, mint kevesebb sikerrel becsábítani őket a koncertünkre. A buli amin részt vettünk és játszhattunk a Kurvák és gengszterek parti volt, aminek egy elég erős beöltözős jellege volt, és ezt a beugró összegével is inspirálták. A bulink jól sikerült, jópáran odajöttek és megmozdultak, mi pedig élveztük a remek hangosítást, és a hatalmas színpad adta lehetőségeket. Buli után egy rózsaszín hajú, Adrienn nevezetű lány elkapott minket és "beráncigált" egy öltözőbe, és interjút készítettek velünk, mint azt később megtudtam a www.femvar.hu oldalnak. Aztán interjú után ettől a lánytól kaptam sok Vodkát, meg sok Energiaitalt, és erre még rájött az a sörmennyiség amit alapból elfogyasztottam odafele, meg közben is, úgyhogy kicsit kiütöttem magam. koncertünk után bementünk és meghallgattuk a Stonedirt nevű bandát, akik leszakították jóformán a pofázmányunkat. Egy elég erős Panterás hatású banda volt, és somikának meg nekem ettől több nem is kellett. Utánuk jött az 5. születésnapját ünneplő Mesterséges Érzelem zenekar, akik egy Dekoratív hölgyet helyeztek a színpadra táncolás céljából és elég jó hatással volt ez a közönségre :D. valamikor a buli felénél leléptünk, és elindultunk haza. Ahogy beszálltam a kocsiba, megcsapott a maligán. Figyeltem az utat, de egyre szarabbul lettem. Megálltunk, lenyultam, hánytam, okcsá, visszaültem. aztán elvesztettem az időérzékemet, és valamikor megint megálltam hányni, de megint le kellett nyúljak. Visszaültem, mentünk, mentünk, de megint nem tudom mikor ki kellett szállnom hányni. harmadjára már magától ment a dolog :D majd visszaültem a kocsiba, és arra ébredtem, hogy a házunk előtt állunk a kocsival. Akkor kiszálltam a kocsiból, és a kalapomon kívül minden ottmaradt, beleértve a gitárom, és a pulcsim :D. lefeküdtemés másodpercek alatt sikerült is elaludni :D - itt a dombóvári koncertünkről egykét kép. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.300684076683412.69839.261296590622161&type=1&notif_t=like


Szekszárd
Másnap délután 1 körül kelhettem, és a másnaposságnak csak a hangomon volt jele. Se a járásomon, se a fejemben nem éreztem, hogy előző este kész lettem volna. Délu. Kaja, egykis meló faterral, majd a 17:00-ás busszal elmentem Szekszárdra, hogy Gegikével még kicsit ott csöveljünk. fél 6ra odamentünk est mögé a piactérre, ahol már Mangod-ék várakoztak. Segítettünk nekik pakolni, majd sorra jött a többi banda, és fél7kor Huszti is megérkezett. A hangosítással az elején volt egykét gond, de kb. meg lett oldva. negyed 8kor beálltunk, majd magamhoz vettem egy sört és kimentem vissza a térre, ahol Gáborkáék csöveztek kb. 20an. Odamentem leültem közéjük, de lassan mentem is vissza, mert háromnegyed 8 volt, és 8kor volt kezdés. Többieket becsődítettem és pontosan kezdtünk. A koncert itt is szuper volt, életem első est café-s koncertje, és sokan voltak rajta. A hangulat jó volt, Gáborka meg Soma már ismerték a számainkat, úgyhogy kicsit húzták a közönséget, és az egész úgy ahogy volt, szerintem teljesen egyben volt. Koncert után összepakoltam, és kimentem vissza többiekhez, akik addigra már kiültek vissza inni. Amikor odaértem ilyen mondatok hangoztak el: "kurvajó volt", "hol vetted az új torkod?", "Mikor lesz legközelebb koncert" stb. :D Úgyhogy ezeknek kifejezetten örültem. Ezután tébláboltam csak, ki meg be, egykét koncertre benéztem, backstage-be csak sörért jártam, de valahogy se nem tudtam berugni, se nem tudtam magam jól érezni igazán. Valami hiányzott. Még most sem tudom mi, lehet csak az előző estét nem pihentem ki addigra, de úgy koncertünk után nem volt minden okés. Gáborka persze könnyen átszellemült a bulihoz, és reggelig bent is maradt, és állítom hogy negyed óra múlva nem lesz itt próbán, de azért büszke vagyok rá. :D többiekkel olyan 1 körül jöhettünk haza (Soma, Enikő, Lovász) és Somika vezetett. Én meg közben újragondoltam a hétvégémet. Megismerkedtem egy kiló nagy zenésszel, az Ektomorf basszerosával pl, vagy a Cadaveras gitárosával, egy "backstage"-ben, és színpadon lehettem a Pigs Might Fly-al, amit 1 éve rockmaratonon még csak álmodni se mertem volna. Elintéztem pár aláírást egykét embernek, szereztem egy kiló.. Fú baszki a matricák tényleg :D ki kellene már tegyem őket valahova. A lényeg, hogy jó kis hétvégém volt, és szerdán megyünk Pestre, a Rocktogonba zenélni, úgyhogy hétközepén újjabb bejegyzés. Skatch voltam, Sziasztok ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr164527502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása