HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#66 XVI

Skatch 2010.01.05. 20:42

  Hát végre eljött ezis, hamarosan itt a 16. születésnapom is. De mielött belevágnék egy újabb életévem betöltésébe, összegezném hogy mi is történt velem a 15 életévemben. Sokmindent tudok felsorolni, mivel elég mozgalmas év volt, és hamar elment.

Elballagtam 8.ból. Éshát az a 8 unalmas év, sok egyéntelen szürke arc között hamar elment. Sztem nem a legjobb volt az osztály, széthúzús, és majmolós volt, de ez már ugyis agyonrágott téma, ugyhogy ezt hanyagolom is inkább...

Szinesedtem. Ezt nem arra értem, h bebarnultam :D össze-vissza változott az egyéniségem, igy sokfajta stilust kipróbáltam, pl Punk, vagy Metál. Jelenleg Emonak képzelem magam, éshát nemtudom, hogy ez épp meddig fog tartani, de remélem egy darabig még igen :D. Bejövős, és nem is áll messze a lelki világomtól. Igényes stílus, éshát az eddigiek után bőven rámfér az igányesség látszata :D

1. csók, 1. barátnő. És ezek mind 15 évesen. Hamarabb elsült mint vártam, sokkal későbre kalkuláltam ezt az egész herce-hurcát, de ennek ellenére örülök, hogy így alakult, a neheze még csak most jön.

Rátaláltam Mercire. A legszinesebb, legelragadóbb, legkedvesebb és aranyosabb személy, akit eddig megismertem... És mellesleg szeretőnek sem rossz :$ Örülök, hogy rátaláltam, annak ellenére, hogy apró dolgokon múlott, hogy mi ketten megtaláljuk egymást. Tudom, hogy egyeseknek nem tetszik ez az egész ami köztünk van, márcsak a távolság miatt is, de énn erre csak annyit tudok mondani, amit mindig is mondtam: Közel sem biztos, hogy a szerelmet a szomszédban találod meg... lehet, hogy messzebbre kell nézned/látnod annál mint ahol most tartasz.

Megimsertem arcokat sokfelől. Pl lengyelek, németeket, cseheket, és finnT. Nagy a világ, sok az állat. Nincs isten, se állatkert :D

Világot láttam: Pécs... Kaposvár... Dombóvár... Székesfehérvár... Budapest... Péteri... :P És a hajam még mindig tart XD

Egy rakás emberkével haverkodtam össze: Adrika, Gábor, Kata, Teo, Lilikee, Andris, Dóri, egy rakat hidasi :D, többek közt feri, Hosi, Viktor, Lacza, Imi, Csuhai, Géza, Dávid, Zoli, Norbi, Krisz, Viki, Mia, és még folytathatnám a sort, ha tudnék többet XD

Nos, sztem egy elég értékes év volt, és nagyon jó, hogy úgy alakult ahogy. Szereztem barátokat, megtanultam értékelni magam, és azóta jobban ki vagyok békülve a kinézetemmel is. Megtanultam boxolni, versenyeken voltam, fejlődtem gitározásban - bár mondjuk még mindig inkább az élvezet rész van meg, mint a tudás - és alapitottam egy banda félét is, és Új suliba, új arcok közé kerültem. Megtaláltam magamban az értékeket, megtapasztaltam a határaimat, és legfőképp jobban megismertem saját magam. ÉS mindenkinek köszönöm, aki ezekhez az eseményekhez aktivan hozzájárult. Az életem fordulópontjához értem, és most nem szabad eltévesztenem az utat. Remélem, hogy megtalálom a célom még ebben az életben, és hogy rájövök valaha, hogy miért is élek, mi célom nekem itt ezen a földön, mert okkal vagyok itt, azt tudom. És ezzel be is fejezném ezt a hosszúranyult monológot. Köszönöm, remélem nem untattam senkit





 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr321649958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P u D i N g™ (törölt) 2010.01.06. 21:23:35

Hátigen,mozgalmas év.:) és nemsokára 16 leszel..hmm.. rem összejön a te kis ajándékod:$:)(L)

foglaltmindennév:D 2010.01.07. 18:49:28

Kész ennyi volt.... Vissza a régi blogot mert ezzel a tököm tele van!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Skatch 2010.01.07. 21:23:27

Attila te annyira hülye vagy? :D mivel van eleged? szar a téma?:D a másikon is ez lenne. Nincs értelmes bejegyzés? Szted mértnincs ember?:D mert egy hete kérem h gyere ki, de te otthon ülsz a seggeden, és várod h értelmes bejegyzés legyen :D nem lesz, amig nem jössz ki :D

foglaltazAve 2010.01.08. 06:51:24

télleg szar a téma mellesleg én mondtam h ma mennyünk ki de nemvoltjó...

foglaltmindennév:D 2010.01.08. 13:57:57

Hát azért a régi blog tele volt kommentekkel és azokat szívesen olvastam azokhoz még ha régiek is voltak de lehetett hozzáfűzni. most ez a kibaszott faszom fejléc is kurva undorító. bagyjából ennyi lenne a problémám

Skatch 2010.01.08. 18:16:39

há bazmeg ki kommentel én vagy ti?:D
süti beállítások módosítása