HTML

Hearthache

Utolsó beszólásaitok :P

  • latin szerelő: Igazad van. Már a fiatalok sem a régiek.... Mondjuk hogyan is lehetnének a régiek, ha egyszer úja... (2013.11.26. 06:51) #180 Buszon
  • BubbaSmith: Egyszer mindenki életében eljön az a pont, amikor az ember rádöbben, hogy már olyan sokat tett meg... (2012.09.10. 19:29) #165 Vélemények
  • Skatch: hát odszé :D (2012.06.24. 14:01) Házifeladat.
  • Miloka: Nagyonigaz. (2012.03.28. 01:50) #155 Jövő.
  • pufiinyuszi: csak azért regisztráltam,hogy hozzá tudjak szólni.. MEGYJEGYEZTEM ám a kislányos részt te kumpiszsák (2012.01.16. 14:09) #147 18

Random linkek

#85 Dugás-Pina-Pamela Anderson (márc. 4.)

Skatch 2010.03.04. 23:41

   Hírérték: Ma BG-ben voltunk Gáborral, Tomival, Schrodttal, és Somával. :D Ennyi

Részletek: negyed 7kor találkoztunk Gáboréknál, és 3an Somával mentünk le a városba. Uticél BG volt. Azt sem tudtam, hogy mi keresni valóm van ott. Utólag tudtam meg, h vki szülinapos. Rengetegen voltak, rengeteg ismeretlen, de ennek ellenére hamar beleolvadtam a bandába. Eléggé megutáltak minket, mert egyketten nem értették meg, hogy mi az, hogy csönd, éshát összevisszaszenaszéjjel ordibáltak. :D mindegy, szarnibele. Nemittam! :D semmit. Izé... legjobb poén az estében az Asszociatív játék ötletem volt. A lényege az volt, hogy valaki mond valamit, és körbemenve az asztalon, a következő embernek rá kell vágnia ami először az eszébe jut. Hát volt akinek sokmindenről is csak egy dolog jutott az eszébe, mint pl. Soma :D de szegény Schrodt sem panaszkodhatott, akinek rendszerint Pinára kellett asszociálnia, és rendszerint a Pamela Andersonos dolgok jutottak eszébe :D mind1. a lényeg h jóvolt. Ja és megismertem dórit is, akivel pont most is beszélek, és gondoltam irok róla egy sort ;)
 Holnap érdekes lesz :D kimegyünk, verekszünk egyet valszin, aztán megyünk Tescoba is :D jólesz. Szombaton próba lesz basszerral, vasárnap meg megyek rokonhoz, sok idő után elöször. Sőt, sztem elöször. És esetleg este kóterkodás is lesz. :) Na szevasztok, Skatch voltam. 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr371810323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltazAve 2010.03.05. 08:45:12

kinek volt és meik dórival a 7 közül?:D

Mekk 2010.03.05. 13:32:26

igazából 9 dóri van:D
Antuska drágára gondol:D
süti beállítások módosítása